Promocje
Zestaw sztućców 16 el.
Zestaw sztućców 16 el.
599,00 zł 479,20 zł
szt.
Zestaw w walizce 30 el.
Zestaw w walizce 30 el.
889,00 zł 444,50 zł
szt.
Łyżka dziecięca typu pusher
Łyżka dziecięca typu pusher
45,00 zł 34,20 zł
szt.
Szkatułka 11cm
Szkatułka 11cm
139,00 zł 112,59 zł
szt.
Miska prostokątna 23,6x9,7cm
Miska prostokątna 23,6x9,7cm
169,00 zł 136,89 zł
szt.
Filiżanka do kawy 0,20 l
Filiżanka do kawy 0,20 l
99,00 zł 80,19 zł
szt.
Półmisek owalny 37 cm
Półmisek owalny 37 cm
419,00 zł 339,39 zł
szt.
Talerzyk na chleb/masło 17 cm
Talerzyk na chleb/masło 17 cm
129,00 zł 104,49 zł
szt.
Spodek do filiżanki do espresso 14x11 cm
Spodek do filiżanki do espresso 14x11 cm
50,00 zł 40,50 zł
szt.
Talerz bufetowy 34x34 cm
Talerz bufetowy 34x34 cm
259,00 zł 209,79 zł
szt.
Talerz dwa w jednym 39x25 cm
Talerz dwa w jednym 39x25 cm
199,00 zł 161,19 zł
szt.
Kubek Latte Macchiato 0,48 l
Kubek Latte Macchiato 0,48 l
89,00 zł 72,09 zł
szt.
Regulamin

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania i wykonania umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem sklepu internetowego www.vivoporcelana.com.pl.

Składając zamówienie na www.vivoporcelana.com.pl Klient wyraża zgodę na postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie.

Właścicielem i administratorem sklepu internetowego Vivo Porcelana, działającego pod adresem www.vivoporcelana.com.pl jest Vivo Jolanta Komorowska z siedzibą w Warszawie, ul. Uznamska 32 lok. 6; 03-699 Warszawa; NIP: 7342693398 REGON: 361047447, Telefon: +48 600 456 899, Adres e-mail: j.komorowska@vivoporcelana.com.pl.

1.    Warunki ogólne

1.1 Vivo Jolanta Komorowska prowadzi sprzedaż detaliczną porcelany i wyposażenia kuchennego, w tym tzw. akcesoriów. Przedmiotem sprzedaży są Produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Sprzedającego, prezentowane w Sklepie w chwili składania Zamówienia jako dostępne.

1.2 Regulamin określa zasady zawierania i wykonania umów sprzedaży Produktów znajdujących się w ofercie Vivo Jolanta Komorowska i prezentowanych w Sklepie.

1.3 Wszystkie produkty oferowane w sklepie Vivo Porcelana są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych;

1.4 Ceny prezentowane na stronie sklepu Vivo Porcelana są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (zawierają 23% podatku VAT). Do podanych cen należy doliczyć koszty przesyłki. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy i skalkulowanie ceny jeszcze w koszyku przed zatwierdzeniem zamówienia do zapłaty.

1.5 Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania przez Klienta zamówienia poprzez stronę sklepu internetowego.

1.6 Informacje dotyczące poszczególnych Produktów (lub pakietów Produktów), prezentowane w Sklepie, nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zawartość Sklepu internetowego stanowi jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc.

1.7 Klienci naszego sklepu, poprzez złożenie zamówienia, świadomie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie ich danych osobowych, potrzebnych do realizacji składanego zamówienia.

1.8 Sklep internetowy vivoporcelana.com.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133, poz.833). Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Sklep zobowiązuje się do nieudostępniania w/w danych osobom trzecim na inne cele niż te związane z realizacją zamówienia.

2. Składanie zamówień

2.1  Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień w następujący sposób: 

  • za pośrednictwem Sklepu, poprzez dodanie produktów do koszyka i wypełnienie formularza;
  • przez telefonu podany na stronach Sklepu
  • pocztą elektroniczną

2.2 Klient może składać zamówienia na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu Vivo Porcelana 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Jedynie zamówienia składane telefonicznie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.

2.3 W celu złożenia zamówienia Klient powinien wybrać produkty, które chce nabyć oraz określić ich ilość poprzez dodanie do „Koszyka”. Następnie Klient dokonuje wyboru metody płatności. W dalszym kroku Klient określa adres dostawy.

2.4 Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, zwłaszcza pól oznaczonych *. W przypadku, gdy podane dane są niedokładne, w szczególności jeśli dane adresowe uniemożliwiają prawidłowe doręczenie zamówionego towaru Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia po uprzedniej próbie kontaktu z Klientem i ustalenia poprawnych danych.

2.5 Po złożeniu Zamówienia w Sklepie Klient otrzymuje wiadomość e-mail będącą potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy. W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności w przesłanej przez Sklep informacji, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i zgłosić wystąpienie niezgodności, w celu jej poprawienia przez Sprzedawcę.

2.6 Umowa zawarta pomiędzy Klientem, a Vivo Jolanta Komorowska dotycząca zakupu danego produktu na stronie www.vivoporcelana.com.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów na www.vivoporcelana.com.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest wybrany przy składaniu zamówienia oddział firmy.

2.7 W przypadku złożenia przez Klienta zamówienia przez telefon lub pocztą elektroniczną, Sprzedawca każdorazowo wysyła na adres e-mail wskazany przez Klienta podsumowanie zamówienia zawierające wszystkie koszty oraz opis istotnych warunków zamówienia, w tym pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy i odnośnik do formularza odstąpienia od umowy.

2.8 W przypadku nie opłacenia złożonego zamówienia w terminie 5 dni roboczych, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

3. Płatności

3.1 Na każdy sprzedany produkt Vivo Jolanta Komorowska wystawia paragon. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.

3.2 Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności za Zamówienia:

  • płatność przelewem internetowym, realizowana za pośrednictwem spółki PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań (procesor płatności);
  • płatność kartą płatniczą, realizowana za pośrednictwem spółki PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań (procesor płatności);
  • płatność przelewem internetowym bezpośrednio na konto Sprzedawcy podane na stronie Sklepu i potwierdzeniu Zamówienia;
  • płatność gotówką do rąk pracownika Sprzedawcy - dostępna tylko w przypadku wybrania przez Klienta wariantu odbioru Zamówienia w punkcie sprzedaży Sprzedawcy;
  • płatność gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej (za pobraniem);

3.3 Koszty przesyłki ponosi Klient. Zamówienia, których kwota przekracza określoną wartość wysyłane są na koszt Sklepu. Wybór opcji zapłaty w postaci pobrania kurierskiego wiąże się każdorazowo z poniesieniem ustalonej kwoty za dostawę. Informacja o aktualnym limicie znajduje się na stronie internetowej oraz przy składaniu zamówienia w „Koszyku”. Klient jest każdorazowo poinformowany o opłacie za przesyłkę kurierską zamówionego towaru przed ostateczną akceptacją składanego zamówienia.

4. Czas realizacji zamówień i warunki dostawy

4.1 Dostawy są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DHL;

4.2 Towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

4.3 Przesyłki kurierskie Produktów oznaczonych w Sklepie jako "dostępne" dostarczane są terminie około 2 do 3 dni od daty zawarcia umowy. W razie braku możliwości realizacji zamówienia w zakreślonym terminie Sprzedający poinformuje o tym fakcie Klienta proponując nowy termin realizacji. Do Klienta należy wybór odnośnie akceptacji nowego terminu lub odstąpienia od umowy.

4.4 Koszt dostawy Zamówienia na terenie kraju (koszty przesyłki) zależą od ilości zamawianych Produktów i prezentowane są na stronie podsumowania Zamówienia w Sklepie lub w treści wiadomości elektronicznej (w przypadku złożenia zamówienie za pośrednictwem e-mail). Pełny wykaz kosztów dostawy prezentowany jest na podstronie Sklepu zatytułowanej "Koszty dostawy".

4.5 Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W sytuacji, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone Klient ma prawo odmowy podpisania protokołu odbioru i żądania otwarcia przesyłki w obecności kuriera w celu sprawdzenia, czy dostarczone produkty nie uległy uszkodzeniu. W innym wypadku należy podpisać protokół odbioru i rozpakować przesyłkę w obecności kuriera sprawdzając jej zawartość. Kurier ma obowiązek poczekać aż zawartość przesyłki zostanie sprawdzona.

4.6 W przypadku, uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół uszkodzenia na druku, którym dysponuje kurier, a w przypadku braku takiego druku na czystej kartce w dwóch egzemplarzach. W protokole powinny znaleźć się następujące informacje:

- czas i miejsce dostawy,

- co zostało zniszczone i w jakiej ilości (np. 1 talerz głęboki)

- określenie zabezpieczenia paczki (jak została zabezpieczona)

- wyraźny podpis doręczającego kuriera.

4.7 W przypadku uszkodzenia przesyłki wewnątrz Klient ma prawo odmówić przyjęcia paczki.

4.8 Podpisane protokołu przyjęcia przesyłki i nie zgłoszenie dostarczającemu kurierowi faktu uszkodzenia towaru oznacza akceptację prawidłowego jego dostarczenia oraz jest równoznaczne z rezygnacją z reklamacji na uszkodzenia mechaniczne produktów powstałe w trakcie transportu.

4.9 Odbiór osobisty Zamówienia, w dowolnie wybranym punkcie sprzedaży Sprzedającego jest bezpłatny.

5. Rejestracja

5.1 Rejestracja na stronie sklepu Vivo Porcelana jest bezpłatna.

5.2 W każdej chwili Klient może wyrazić prośbę o usunięcie jego danych osobowych z Rejestru Klientów w panelu Sklepu.

5.3 Każdy Klient zarejestrowany ma zapewniony bezpośredni oraz zabezpieczony hasłem dostęp do swojego profilu.

5.4 W trakcie procesu rejestracji Klient proszony jest o podanie aktualnego adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska, kontaktowego numeru telefonu, płci oraz daty urodzin..

5.5 W panelu administracyjnym Klient zarejestrowany uzupełnia dane adresowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia – ulica, numer domu, numer lokalu (jeżeli występuje), kod pocztowy, miasto. Uzupełniony w ten sposób dane są domyślnym adresem dostawy kupowanych produktów.

5.6 W panelu administracyjnym Klient zarejestrowany ma dostęp do historii swoich zamówień. 

6. Zwroty, reklamacje

6.1 Vivo Jolanta Komorowska odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży zakupionego przez konsumenta towaru, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014, poz 827).

6.2 Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki jeżeli z jakichkolwiek powodów zakupiony towar nie spełnia jego oczekiwań.

6.3 Reklamacje z tytułu niezgodności Produktów z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vivoporcelana.com.pl

6.4 Klient ponosi koszt odesłania towaru. Towar należy przesłać na adres: Vivo Jolanta Komorowska, ul. Uznamska 32 lok. 6
03-699 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja”. Stan zwracanego towaru powinien pozwalać na jego dalszą odsprzedaż.

6.5 Po otrzymaniu towaru i spełnieniu warunków do prawidłowego zwrotu Vivo Jolanta Komorowska zwróci Klientowi kwotę zakupu za pośrednictwem kanału płatności jaki był wykorzystany przez Klienta.

6.6 Wszystkie produkty oferowane przez Sklep objęte są gwarancją producenta.

7. Postanowienia końcowe

7.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014  poz. 827) oraz odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego;

7.2 Niniejsza treść Regulaminu obowiązuje od dnia 20 października 2016 roku do zmiany lub odwołania w całości lub w części.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl